onsdag 25 september 2013

Livet lyckan och träningen blev

lyckaotraning.se 

Har tänkt länge på att byta portal men inte till vem och vad. Alla domän är ju upptagna tänkte jag. Men så fick jag hjälp av Björn en kväll. Jaha. och nu då. Hitta på ett namn bara sådär. Josefine Karlsson är det ju inte bara en person som heter. Samma dag var dagen då Kristian dog. I hans sista blogginlägg skrev han om lycka. I min uppsats i Svenska B skrev jag om jakten efter lycka. Ordet lycka blev en helt ny typ av mantra i somras. Ja men lycka är ju mitt ord tänkte jag. Och så träning. Livet i sig finns ju däremellan. Livet Lycka träning. En idé blev köpt. lyckaotraning.se

Sidan är inte riktigt klar ännu. Det är en djungel minst sagt. Men det är min egna djungel. Som jag styr över och äger. Ni får tålas att det uppdateras nya saker hejvilt. Jag måste testa mig fram, se vad som fungerar. Ni får tålas. Och jag hoppas ni följer med.

idag är jag kärleksfull. upprymd. utmattad. smärtan börjar avta. Nervryckningarna kan jag leva med ett tag. 1 oktober börjar min resa mot ett friskare jag. renare mat. bra dos med träning. mycket kärlek och så många många nya erfarenheter och upplevelser. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar