måndag 9 september 2013

Massage

Min tanke var att jag i oktober skulle dra ner på tung styrketräning men efter att ha varit på massage i lördags är det där med att ändra träningsupplägg redan gjort. Nacken och axlarna är ganska så trasiga, djupa muskelknutar som inte går upp på första försöket. 

Jag vill meddela att jag kan ha världens bästa massör. Hon är hästmassör från början och valde att avancera till människa för några år sedan. Vet faktiskt ingen annan som har så stor kunskap om muskler och yin/yang som hon. Man får sannerligen massage för varendaste liten krona. Boka en tid hos Eva!

Idag vaknar jag trött, sliten, ont i kroppen och ingen energi till att ta mig till skolan. Men jag måste. Att jobba helg gör mig helt färdig. Kaffe, kesella och vitaminer i magen så ska nog denna kropp också komma igång snart. Hela veckan sker det förändringar och nya möjligheter så from idag håller jag tummarna för all framtid. 
Ikväll ska jag passa på att starta träningsveckan med Benpasset - 500. Tror inte jag kommer kunna ta mig hem efteråt... På återseende gottfolk! 

Vi jobbar hårt denna höst för att
kunna ta oss till älskade Thailand
i vinter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar