tisdag 17 september 2013

Hektiska dagar

Jobb på Ica. Kravall. Möten. Möten. Möten. Telefonsamtal. Jobb på Ica. Skola. Sthlm på 4 timmar. Runt ett-tiden inatt kom jag och Linnea alias Spader dam hem. Ett helt fantastiskt möte med tre personer som verkligen leverar, inspirerar och motiverar. Det var helt fantastiskt och jag ville liksom inte att Torr skulle sluta prata. Nu börjar jag komma in i Eqology och deras varor. Jag börjar också förstå hur jag ska lyckas inom EQ och hur viktiga alla mina kontakter och deras kontakter är. 

Mitt i allt detta har jag en visdomstand som växer rakt in i kinden. Den ska förhoppningsvis bort om en vecka om roten inte ligger för nära nervkanalen! Sne, öm, feber, halsont, ont i örat ja U name it. Allt på min vänstra halva av huvudet. Knaprar Ipren, dricker renade juicer och hoppas på tur. 

Har just gjort en massa matlådor med spagetti & köttfärs och köttbullar på
Min sambos begäran. Vi båda jobbar nu i princip dygnet runt. Härligt :O ;) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar