måndag 10 december 2012

Inplanerade intervaller byttes ut mot rygg & axlar

Jag beslöt mig för att bara fokusera på mig själv idag.Det har varit alldeles för inrutat dessa veckor, vilket jag inte gillar. Pulsade i snön till gymmet, bytte om men av min besvikelse hade jag missat att packa ner löpskorna. De inplanerade intervallerna fick bytas ut mot gymkondis, roddmaskin och sittcykel - barfota. Jo men visst, det funkade men det kändes lite naket. Jobbade sedan vidare med rygg och axlar vilket resulterar nu i att jag knappt orkar sitta upp. Men skönt var det. Bubbel ligger på kylning, nu väntar jag bara på att M ska komma hem från bandyträningen...


Ha en härlig måndagskväll, hoppas ni kikar in på SVT för att åtminstone kolla på de vackra klänningarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar