onsdag 26 december 2012

God fortsättning

Magen jäser, ja allting jäser på mig. Det här med jul är ju inte sunt någonstans, men väldans gott!
Julafton var urmysigt, fick skippa gymmet för att låta kroppen vila ytterligare en dag men en promenad fick det bli med mitt hjärta innan vi for på första julfirandet. Mysigt med nya möten, det blir nog bra det här.

Vi blev upplockade av ett glatt gäng som varit i Hästholmen och firat jul med min farmor och farfar. Sedan var vi alla samlade hos mor och far där det skålades i pappas samling av glöggvarianter, julmuster, julöl och mjölk. Min bror lever på mjölk. Tomten han kom i år igen och det var nästan pinsamt så snälla vi varit i år. Av min käraste fick jag en fin ring med en fin symbol. En drös med sängkläder från Canada Goose, har nog aldrig sovit i så lyxiga lakan någonsin. Ett par skinnbyxor som jag inte får på mig , kanske ett mål att få på sig dessa vansinnigt heta byxor?

TRX-bandet fick jag av min far, och det har använts av både sambon och mig själv. Äntligen något träningsredskap som vi kan köra tillsammans. Mattias vägrar att gå på gym. Men nu har vi ett gym hemma att nöta på.

Vi tävlade en del också, typiskt moster att vara sådär kreativ. Riktigt roliga tävlingar som uppskattades av såväl tonåring som äldre herre ;) (Varsågod morfar)
En underbar julafton med väldigt mycket skratt, kärlek närhet och familjelycka. Nu ser jag & Mattias fram emot till den 20 januari, då vi flyger till Bangkok för äventyr. Jag längtar. Nu ska formen shapas till bara, få bukt på mina magsmärtor (remiss på US) och ytterligare en tenta att skriva.





Oj vad mycket kärlek det var på vår kära tjejkväll igår. Tack för att jag får vara er vän. 

Nej ni, lite te i soffmyset kan nog avrunda denna arbetsdag. Kram på er <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar