måndag 10 december 2012

Återhämtning

Jag är oerhört trött. Men det är bara att ta nya tag. Denna vecka kräver disciplin och struktur, liksom alla andra veckor...

Fredagens töcken avslutades med glöggprovning hos en vän tillsammans med tio andra vackra damer. Helgen har annars bjudit på längskidåkning med familjen, gympass med Nettan, Wallmans salonger med hjärtat och hans jobb, julbord, bakisdag och söndagsstek. Nu är jag sådär lagom mör, kroppen verkar infinna sig i någon mellanfas. Inte sjuk men inte frisk. Stress är inte hälsosamt. Pulsen har gått ner men jag får fortfarande sånt där tryck över bröstet ?

Jag tog en rejäl sovmorgon idag, bara för att jag kan och bestämmer över mitt egna lilla liv. Ska snart klä på mig varmt och promenera upp till universitetet, behöver köpa böcker till denna kurs. Sedan ska jag riva av ett pass i gymmet innan jag och Mattias ska förbereda vår Nobelmiddag som vi ska ha här hemma. Jo minsann, ni som inte visste så är jag Royalist ut i fingerspetsarna. Nörd när det kommer till kungligheter, deras kläder, giftermål, skvaller och inte minst Nobelfesten.

Bloggen är under konstruktion, behöver nämligen hjälp då tekniken och jag inte alls hör ihop..Så länge får ni stå ut med detta B-projekt!

Förresten, Karro så råkade jag köpa en onepice igår, dem är varma, sköna och löjligt fula ;) Investera i en på direkten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar