tisdag 19 juni 2012

sakta men säkert börjar jag bli vanliga jossan igen...

Men oj vad man kan bli svag och energilös av en sån där dum magbakterie. Att träna hårt finns inte på kartan då jag knappt har energi att promenera eller motionscykla. Vi får se hur jag gör med spinningen imorgon, ingen idé att ta ut mig eftersom det är midsommar och festivaldags alldeles bakom hörnet. Men cravings efter att ta ut sig, svettas, känna mjölksyra och de där underbara endorfinerna som strömmar i någon slags eufori, ja det saknar jag & vill ha snarast!

Egentid ikväll då karln är med nya jobbet på AW. Därför ska jag äta rökt lax, dricka Brämhults lemonad & bara njuta. Vad lycklig man blir av lite sol hörrni, och fint vänsällskap på staden idag. Lycka hörrni, lycka <3

Det var ett par bananpannkakor och en halv burk med keso på tallriken också... 



Köpte ett gulligt linne på rean från Consciousness
 collection på H&M

En skön sportbh från H&M, grymt stöd för en sån liten sak!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar