söndag 10 juni 2012

Intensidad al fin de semana

Frukosttider!
Bästa frukosten just nu ! 2 ägg, 2 msk vätska (valfri) en skivad banan (halv)
Bästa tillbehöret just nu är jordnötssmör (lite strö av kanel & kokos)


Morfar, Mamma & Mormor <3 
Brorsans student


Pappa leker med paddan

Jag & bästa vännen 
Krypit upp i soffan för att äntligen få varva ner och njuta lite av stillheten (Fotbolls Em Spanien - Italien på hög ljudnivå).
En intensiv helg vilket resulterade i att jag somnade strax efter kl 21 igårkväll, trevligt sällskap sådär en lördagkväll.

Jobbdagarna har gått kanoners, råkade dock få igång larmet imorse så mina öron fick verkligen ta skada av det hemska ljudet som uppstod av larmet ! Ingen visste hur man gick tillväga så efter lite letande kom jag fram till växeln och ljudet avtog. Men en hörselskada är nära, stackars öra. Det är faktiskt kul att jobba när tempot är högt, sköna arbetskamrater och kunderna som möter en med ett leende. Jag har förstått att jag måste börja träna axlar & rygg, det håller inte på jobbet. Alldeles för tungt för mig så sommaren måste bjuda på en hel del styrketräning på gymmet för att klara av alla tunga varuleveranser!

Vecka 24 bjuder på en härlig träningsvecka :) Ledig från jobbet, vad jag vet, fram till helgen!

Måndag: Body Combat (first time ever)
Tisdag: Body Pump
Onsdag: Spinning
Torsdag: Morgonlöp med M
Fredag: Spinning morgon
Lördag & Söndag - Vila & Jobb



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar