tisdag 13 augusti 2013

Sjukdomsjävel.

Det ska gå mycket till om Jag tappar matlusten. Idag får jag inte i mig nåt. Tvingar i mig varmt vatten. Trodde för ett ögonblick att jag var påväg att tillfriskna igårkväll. Men nu idag mår jag sämre, det kryper i kroppen, yr och svullen i ansiktet. Fan vad kul. Affärsmötet fick jag ställa in liksom fikan med goda vänner.istället ligger som en död sill i soffan och tycker synd om mig själv. Jag hade också sett fram emot en kul träningsdejt med Nettan. Vi skulle köra ett benpass - called 500. Det finns fortfarande en chans att jag orkar innan lördag. Jag vill i alla fall tro  det... 

Hepp. Nu väntar jag på en leverans nässpray och medömkan från mamma! 


6 kommentarer:

  1. Krya på dig Jossan!!!
    Trist att vara sjuk, kram kram!!!
    --...vad är benpass 500? Nyfiken och väldigt intresserad!
    Kram camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du väljer ut fem övningar så att du vet att du får med "hela underkroppen". Sedan gör du varje övning, fyra gångar i uppdelningen i 40, 30, 20, 10. Om man inte vet hur tungt man ska köra så ska man tänka att 15-20 reps per övning ska vara "sköna" fast ändå lite motiga. Resten ska du köra på ren vilja & ilska. Skitkul! Och om man har svettas att svettas under ett styrkepass så kan jag definitivt rekommendera detta. Plus en ultraskön träningsvärk ;)

      tack så mycket :) Jag tänker iaf positiva tankar om att bli frisk snarast möjligast. Kramar

      Radera
  2. Krya på dig!
    Ett tips. Jag går emot även om jag inte orkar få i mig vätska, så tar jag det godaste jag vet, och det brukar funka, när jag mår risigt...glass och god dryck...gärna en kall cola..

    Energin hjälper en garanterat att bli piggare snabbare..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Ja. Sambon fick köpa godis och lemonad och vitlöksbröd. Det enda jag är sugen på :)

      Radera
  3. Krya på dig sjukling! Du saknas på Frisk! Vem ska mina balance deltagare kika på när jag ser mest krokig ut och behöver en mjuk och smidig deltagare som modell. Kram

    SvaraRadera
  4. hihi, tack :)

    Ja, det var mig ett monster tillförkylning men jag får nog skylla mig själv. Prioriterade mig själv sist, som vanligt ^^,
    Jag passar på att ta med mig lite övningar ner till Turkiet för att öva :) Du är ju snart där!
    Kram

    SvaraRadera