tisdag 8 januari 2013

Tidig morgonspinning & sent styrkepass hemma

Jag lever på endorfinerna idag, sådär löjligt lycklig in i själen. Spinning ligger mig varmast om hjärtat. Dessutom promenerade jag bort till Johannelund för att hämta ett postpaket från Nelly. Bikinis, klänning och en fin byxdress sådär lagom bra tills resan. Plugget går sådär, jag har alltid lika svårt att sätta mig in i ämnet i början, vill liksom inte gå igenom allt. Sen den där dagen då verkligen innebär press, stress och måsten. Då sätter jag liksom igång på riktigt. Dåligt och osmart, men vi alla studenter fungerar likadant., iaf nästan alla. 

Från att inspirationen till matlagning var på noll i början på december till att januari blommar av recept och ideér. Ja, vad skulle man göra utan informationmöjligheten Internet? 

Dagens middag, dagens juiceboost och mammas bästa förrätt ifrån helgen!
Nu på kvällen boostade jag bålen, ryggen, axlar och triceps i vårt lilla hemmagym. Tänk vad mycket man kan göra med ett trx-band, hantlar, gummiband och en fåtölj. Sen försökte vi gå på händer, det gick sådär ^^ 

En trött jossan efter jobbet fick iaf avnjuta god trerätters med mitt bästa sällskap.
Familjen är verkligen helt klart bäst. Tummen upp för Mariestads alkoholfria öl. Den smakade ljuvligt om man gillar humle och så. Annars kan jag rekommendera Flädersaft. Det ser fint ut och är också löjligt gott.
Ha en fin vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar