fredag 11 januari 2013

Rygg/axlar/mage

Jag fick fint sällskap idag på gymmet, Alexandra, min fina vän & kurskamrat. En timmes effektiv träning utan någon särskild vila mellan seten. Underbar känsla att få känna sig stark och uthållig. Sedan pumpade vi ut det sista vi hade i TRX-banden. Tabataintervaller är att rekommendera när man kör olika övningar. Tillslut jobbar man bara efter signalerna, hjärnan hinner inte riktigt reflektera att man är trött. Det sved rejält när jag klev in i duschen efter passet. Och jag kan väl tänka mig att det kommer kännas än mer imorgon.

Den sista duggan skrevs idag innan tentan nästa fredag. Jag hoppas och tror att detta gick bättre än innan jul. Imorgon ska sista grejerna läsas sen väntas repetitioner som heter duga. Stackars dem som jobbar med internredovisning, inte kul någonstans. Det är ju människor jag vill jobba med, inte en massa kalkyler! Men det lär väl vara till någon nytta ;)

Nu väntas fredagsmys, tacosallad för min del medan sambon slår på stort! Konstigt att jag lyckas, jag har nog övervunnit mig själv en aning. De som känner mig vet att jag lär ut till andra om allt och inget men att jag själv inte klarar av det. Ja ni, 2013 har ju bjudit på en hittills ganska så trevlig överraskning.
DISCIPLIN. Jo man tackar.

Njut av helgen och det vackra vita där ute, All kärlek <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar