måndag 18 mars 2013

Långsamma måndag

Klev upp halv sex då jag trodde att det var idag jag skulle göra det där himla jobbiga cellprovet. (Ja, det damp ner sådär lagom tre dagar efter jag fyllde 23) Men vid frukosten läste jag kallelsen, där det tydligt står tisdag, 19 mars... Suck. Somnade om, vaknade 10 min innan bussen gick och ja, de enda jag fick på mig var mössa, mjukisar & cardiojacka. Snyggt! Eller inte. Nu har sambon blivit sjuk också så jag hinner väl lagom bli fri från mitt snoreri innan jag trillar dit igen.

Imorgon försöker jag på nytt bege mig till kvinnoläkarn och därefter prövar på min styrka på gymmet samt testar mina nya barfota skor!

Våren, var e du? Jag hade en oerhört pessimistisk kund igår som talade om för mig att vi väntar in en ny istid, det kommer ske närsom. Ja, för att krydda den teori drömde jag att hela jorden dränktes av en tsunamivåg. Hjärtat slog hårt när jag vaknade ur detta vattenkaos inatt.
Dumma kund.... :/

Brrr. Ska krypa ner under filten innan jag och M hälsar på bror. Vi ska laga middag ihop <3 lille lillebror .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar