måndag 11 mars 2013

Att falla för suget

Att undvika sockerfällorna har varit lätt fram tills idag. PMS = chokladpanik Jag gillar egentligen inte ens choklad men just dagarna innan så blir jag som tokig. Så. Östenssons råkade ha billigt godis, och jag åt mina bitar på ett naffs. 7 bitar choklad av ren lycka! Nu är jag nöjd.

Migrän och ren trötthet gör denna dag till en skön vilodag. Imorgon ska det tränas & jobbas!

Ps. Gårdagens Zumbapass var amazing, har nog aldrig mött en så närvarande & sprudlande instruktör! Ringrostig men svettig , moster hånade mig både 1 och 2 ggr ... Men skojj hade vi om inte annat.



2 kommentarer:

  1. Hånade..... gjorde jag väl inte ; ) Du var ju super för att inte vara dansare som alla andra är i vår släkt ; )
    Puss snygging och ta det lite lugnt! Ni är välkomna igen......
    Kan säga att på gymmet på alla konstiga pass ligger vi andra galet mycket efter : )
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag vet att det finns en dansare i mig också ^^, lite ringrostig bara!
      Ja absolut, i gymmet ligger ni i lä liksom konditionen ;)
      Puss bästa !

      Radera