tisdag 15 maj 2012

totalt 8 timmar på akuten

Min lille pojk fick gips. Somnade vid halv fem. Sen har telefonen gått varm hela morgonen.

Känner mig en aning groggy. Sitter i skolan och försöker få klart allting inför min intervju med prefekten på Industrill ekonomis institution.
Detta kan bli intressant. Jag hoppas att huvudet är med mig. En celsius hade suttit fint nu.

Tänkte ut på en kort löprunda, få rensa huvudet och sedan känna efter hur mina benhinnor mår. Har sånt fruktansvärt träningssug!


4 kommentarer:

  1. Du ska springa Blomomloppet va Jossan? Milen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Lisa :) just nu ser det dock mörkt ut. Grotesk benhinneinflammation. Men jag hoppas att det läker! Ska du springa? Kram

      Radera
  2. Usch då! Stackare! Sånt kan väl ta ett tag på sig att reparera sig kan jag tro.
    Kapp, men jag tar "bara" femman jag. Det räcker gott och väl för mig :)

    SvaraRadera
  3. Det räcker egentligen för mig med :) Men man måste ju sätta upp lite mål här i livet ;)
    Ha en mysig helg Lisa <3

    SvaraRadera