lördag 5 maj 2012

Hallelujah I just love him so !

Godmorgon!

En kaffe i handen och så var det dags att börja plugga igen. Sen ska jag ladda med en brunch tillsammans med M innan jag beger mig till jobbet..
Känns lite sådär att vara på jobbet till halv tio och därefter åka till en vän som fyller år. Men den här gången ska jag inte fega ur. Jag måste hem och sova för jobbet kallar på mig imorgonbitti igen. Det finns varken energi eller tid att hinna med en utgång där emellan. Skolan och jobbet går först. Punkt slut.

Imorgon är planen att springa Lokmilen i Vidingsjö. Jag måste ju se hur det går. Vad jag har att jobba med. Antar att jag måste varva distanslöpningen med intervaller.
Det är bara så synd att jag inte kan använda mig av mina lungor (konditionen) fullt ut på grund av denna allergi. Knarkar kortison vilket medför att kroppen suger upp all vätska som hon kommer åt. "Här kommer bollen..."

Dags att brottas med boken "Arbetsplatslärande" - att leda och organisera kompetensutveckling. Klok bok. Jag antar att det kommer att vara en av "mina biblar"när jag väl är ute och arbetar i arbetslivet. Längtar som tusan!

ps. Fruktansvärd träningsvärk i benen. Blir att smörja in dem för att orka med allt tungt på jobbet.


Fortsatt trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar