onsdag 9 maj 2012

sockerchock !

Kvällen börjar lida mot sitt slut..

 en godisbit hit eller dit gör väl inte så mycket. Kunde inte hejda mig. Min last är verkligen smågodis.

Middagen bestod av kycklingfile (i ugn) ungsrostade grönsaker och tsatsiki (kesella)

Gott, fräscht förutom att jag saknade citron. Bästa smaken, fräsch och nyttig.
Nu blir det att dricka en massa vatten och gå o lägga mig. Har kommit på att jag sover så mycket bättre med vatten i kroppen och att så känner jag mig inte lika tung i kroppen när jag vaknar. Kissnödig blir jag nog nästan aldrig om natten. Det sitter nog mest i huvudet det där. Som det mesta gör... 

Sov sött !

2 kommentarer:

  1. Adidas och ja rosa revärer...älskar rosa! Köpte dessa för ca två å sedan tror jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men vad synd. Då kan jag ju ge upp hoppet om att hitta sådana.
      Jag älskar rosa ;)

      Radera