torsdag 9 augusti 2012

TRX & spinning, en given kombo!

Smått träningsvärk idag men ack så skönt. TRX:en går bättre för varje gång jag går, och den där magen får allt en genomkörare i alla olika övningar. Spinningen gick superbra och motståndet kunde vara riktigt tungt nästan hela tiden. Nöjd tjej och middagen smakade extra gott, torsk & palsternackspuré. Mumma.

Idag väntas jobb, lite sådär halvtråkigt att åka till jobbet kl 15, men en transportlöpning hem gör det hela mycket roligare !

Visst blir man lite melankolisk av detta väder? Inget är särskilt kul och ja, lusten för att hitta på något försvinner lite... Det är väl lite väl tidigt att hamna i någon sorts höstdepression?!
Träningen och kärleken gör i alla fall susen. Hemska mardrömmar hela natten så inatt uppskattade jag att jag hade en pojk nästintill på mig hela natten. Usch för sådana nätter...

Vaniljkaffe med mandelmjölk ska ruska upp denna kropp och psyke idag, på återseende!

Tack för att du står ut med mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar