tisdag 12 februari 2013

Paleofrukost?

I ugnen ligger det fyra små scones som väntar på att bli färdiga. Receptet hittade jag här!
Det kan bli gott, men jag var en en aning kritisk till den utklickade smörjan jag la på bakplåtspappret. Det såg liksom inte riktigt ut som om det kunde bli några scones av det där?

Förkylningen knatar på, kortison tas och jag försöker hålla mig inne så mycket som möjligt. En daglig promenad blir det i alla fall för att inte få allt för mycket panik. Vi har tenta nästa onsdag så jag vet vad jag gör. Kapitlena tog längre tid att läsa en beräknat så sömnen kommer få ta en hel del stryk, vilket inte alls gynnar min hälsa.

Nu ska vi se om det blir någon frukost? Magen kurrar nämligen. Kram på er

Finns det något bättre än en thailändsk omelett på stranden?
Nej, jag tror inte det! Varför kan det aldrig smaka
likadant här hemma? Jag antar att miljön har
något med saken att göra... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar