fredag 22 februari 2013

Bodystep, afro & morgonspinning

Hög på endorfiner, lyckorus efter afron (det finns kvar i mig fastän det var flera år sen sist) och så den där tidiga fredagsmorgonen med spinning! Igår tänkte jag verkligen på hur viktigt det är med bra peppande personer runtomkring sig. Utan Julias erfarenhet och höga motivationssmitta hade jag nog aldrig tagit tag i träningen på samma sätt som jag gjort nu. Jag är tillbaks, starkare ön någonsin! Nu har lilla Julle bebis i magen och tränar väldigt lugnt pga vissa komplikationer. Men oj vilken inspirationskälla. Tack <3

Nu väntas skolarbete på EH, sedan tar jag helg med lite ärenden på stan följt av förhoppningsvis en romantisk kväll (beroende på vad M har bestämt)
Imorgon blir jag nämligen 1 år äldre liksom närmre 25 än 20! Nu (snart) börjar jag trivas, får kliva ut från de galna åren och fokusera på utbildningen, praktik och jobb! Jag längtar efter att få arbeta på riktigt liksom ha en egen ekonomi.

Ha en underbar helg <3
All kärlek, jossan


2 kommentarer: