tisdag 3 september 2013

Fulltankad

Känns som hjärnan kokar en aning. Allt som ska in i huvudet, skolan & Eqology, gör att kroppen & knoppen går på helvarv hela tiden. Idag har jag dessutom jobbat tio timmar på Ica. Det gick dock väldigt bra. De där småsakerna som gör så stor skillnad på ens humör. Som att kollegorna är på gott humör. Att man är omtyckt av sina kunder. Att man blir kallad för " den söta lilla blonda saken i kassan på Ica ". Jag är glad att jag för all framtid kommer att jobba med människor. Sen kommer relationen till kunden förändras allt eftersom erfarenheterna läggs på CV:t. 

En märklig middag intogs framför slutet på idol. Inget att rekommendera. Nu har jag jobbat med mail och annat nätverkande i några timmar. Dags att pussa på min karl! Imorgonbitti blir det bodybalance och axlar med Frugan <3 


Min hunk <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar