måndag 2 september 2013

Basic Måndag


Var uppe tidigt för att skjutsa sambon till jobbet. Inte riktigt van vid det så jag somnade om igen. Vilket jag inte skulle ha gjort. Var mer död än levande så Nettan fick dra mig ut ur lägenheten.. 
Basövningar blev det idag. Särskilt rygg och ben fick jobba lite extra. Jag känner att jag har dåligt med energi de mornar där jag har jobbat kvällen innan. Får liksom inte det där extra som man jagar efter. 

Lunchen är i magen. Torsk. Broccoli. Osötad Salsa. That's it. Om formen ska tillbaka efter semestern lyxliv så blir det så ren mat som möjligt framöver. Ska läsa in mig på förra veckans läsning och ta mig upp till Liu för sen föreläsning. Ikväll väntar möte med EQ. Dags att göra lite nytta. Vi ses! 


2 kommentarer:

  1. Vad använder du för smink? Solpuder,concealer? Märke? Tacksam för svar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Concealer från MAC sthlm, Solpuder från Makeupstore, Mascara från Helena Rubenstein. That's it. Sotar gärna ögonen om jag går ut eller så, då används produkter från Makeupstore :) varsågod! Kram

      Radera