torsdag 5 september 2013

Fullbokad - For life

Jo det är så jag känner mig. Men på något vis trivs jag med det. Har varvat morgonen med sömn, kaffe, ägg, mailande, telefonsamtal och så lite upprepning av vad HRM egentligen är. Kan ju vara bra att veta när jag har tenta på detta massiva ämne om ett tag. Läser och läser och läser men har jag egentligen förstått grunderna? Ja ni ser. Idag klockan 12.00 kickar vi igång nästa hopp om att expandera Eqology. Jag får dessvärre prioritera skolan liksom jobb på Ica. Men några samtal och några extra cykelrundor kan jag nog klara av denna eftermiddag. 

Jag hoppade träningen imorse, just för att jag känner mig lite snorig, också för att jag märker att kroppen svarar mer på träningen om jag just tränar varannan dag. Har plöjt en bok - 4 timmars kroppen, både en och två gånger och hans olika forskningsresultat har etsat sig fast i min hjärna. Därför ska jag redan nästa vecka påbörja hans typ av predikan gällande styrketräning. Maximal styrka, Maximal fettförbränning, Maximal kondition. Men det har jag inte tid att prata om nu. Vid ett annat inlägg. 

Likaså går jag med ett mobilfodral - For life på mobilen, som ni kanske har sett på några av senaste dagarnas foton. Det är ett projekt som vill göra skillnad när det kommer till cancerforskning. 

Deras verksamhet går ut på att sälja enkla, smarta och användbara produkter till förmån för Cancerfonden. Alla intäkter går oavkortat till Cancerfonden. Det var just därför jag ville vara en del av detta projekt. Också, för att vi förlorat en familjevän i denna hemska sjukdom i sommar.  Gå in här för att göra skillnad! www.forlife.nu 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar