tisdag 27 augusti 2013

Tvivel.

Den där energin och allt satan vad jag skröt om försvann på direkten när matförgiftningen from hell dök upp sådär halv två på natten till måndag. Kunde knappt gå, fick därför sova på golvet i sovrummet mellan varven. Såhär ett dygn efter är jag människa igen men magen strejkar varje gång jag äter. 

Följde med Alex på Zumba ikväll. Mjukstarta lite med ett litet danspass. Skoj som tusan men jag antar att flåset är för bra för att det ska bli jobbigt. Men det kan nog bli lite Zumba i höst så man behåller det kvinnliga. 

Vi mätte varenda liten del på kroppen 1 april innan vi började köra hårt i gymmet. Det visade sig nu, 1 augusti att midjan ökat med 6 cm. Vilket tyder på att  magmusklerna tar plats. Jag kommer därför att satsa mycket på plankövningar och andra andningsövningar för att behålla min midja. Föredrar inte den där raka gymkroppen som många tjejer lätt kan få. De liknar mest män.. Inget för mig. 

 Jag ska plugga hela förmiddagen och därefter ska jag jobba. Ska avsluta natten med Münchenhoben :) Det kommer bli en lång lång dag. Ska lägga mig och läsa nu. Min bibel. Som jag investerat på engelska. Eat. Pray. Love. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar